Děláme to jinak a jsme na to hrdí! IT podpora zákazníkům jako taková zákazníky většinou děsí – musí totiž vstoupit do kontaktu s ajťákem, tou divnou osobou co mluví jiným jazykem. Ne v Českomoravských informačních systémech – mluvíme česky, máme trpělivost a umíme vám odpovědět srozumitelně.

  • Hotline zákaznická podpora: +420 232 232 333

  • Hotline technická podpora: +420 232 232 222

 

Nenecháme Vás na holičkách.

 

(Pro techniky – Nedopustíme, abyste museli být z důvodu stability podpíráni malinkatými berlemi.)

  • Váš problém dokážeme vyřešit na dálku. Vlastnoručně vyvinutý program slouží ke vzdálené nápravě problémů, které má zákazník se svým počítačem. Vy můžete jednoduše komunikovat s naším helpdeskem pomocí chatu a nahlášené chyby řešit přímo. Jedná se například o chyby v účetních programech, problémy s tiskem nebo správou serverů, technické zajištění naplánované kontroly. Doufáme, že systém vzdálené podpory Vám pomůže rychleji a efektivněji řešit co potřebujete a Vy můžete dělat to, co Vás baví. Jsme rádi, že jsme Vám opět blíže.

  • Nejsme žádný béčka! Jako jedni z mála se řídíme standardy ITIL – souborem popsaných postupů a IT procesů ověřených v praxi! Nejde o žádnou teorii, ale zkušenosti. Ty jsou na mezinárodní úrovni popsány a obecně uznávány jako funkční řešení. Naše zákaznická podpora se jimi také řídí – omezujeme tím chybovost, zrychlujeme vyřešení jakéhokoliv problému a tak šetříme Vaše peníze. Nemusíme totiž pořád dokola trávit čas hledáním řešení, které už někdo našel a vyzkoušel.

  • Vždy se dovoláte. Máme dostatek specialistů, kteří garantují provoz Vašeho IT a to kdekoliv na světě! A my garantujeme, že se vám je podaří vždy kontaktovat – telefonicky, mailem, po chatu. 24 hodin denně, na Štědrý den i na Silvestra. Nevěříte, zkuste na naši hotline zavolat hned teď a sami se přesvědčte.